Folkekirkens Nødhjælp telemarketing 78762700

Kontakt med både potentielle og eksisterende medlemmer

Hos Folkekirkens Nødhjælp er vores altoverskyggende og vigtigste opgave at hjælpe verdens fattigste med at få et værdigt liv.

Derfor ringer vi

I flere år har Folkekirkens Nødhjælp haft sin egen telemarketingafdeling, hvor motiverede og engagerede medarbejdere hver dag ringer ud og taler verdens fattigste sag i røret. Det er nemlig den faste støtte, der er med til at sikre at verdens fattigste får et værdigt liv.

Vi tilbyder dig muligheden for at støtte fast via Betalingsservice eller MobilePay Subscriptions.

Hvem ringer til dig?

I hjertet af Århus på Klostertorv sidder Folkekirkens Nødhjælps telemarketingafdeling.

Vi ringer fra 78762700, så du kan altid genkende, hvis Folkekirkens Nødhjælp har forsøgt at få fat i dig – du er altid mere end velkommen til at ringe tilbage på samme nummer.

Hvis du bliver ringet op af en af vores medarbejdere, vil du møde en person, som er respektfuld, engageret og passioneret, og som altid er klar til at imødekomme dig og dine behov.

Hos Folkekirkens Nødhjælp er vi stolte af vores arbejde og stolte af, hvad organisationen repræsenterer, og derfor vil du altid møde en medarbejder over telefonen, som er velinformeret, professionel og venlig.

Hos os har vi et stort fokus på, at medarbejderne konstant er opdateret på vores arbejde verden over, og derfor bliver der løbende holdt workshops og foredrag for altid at være opdateret på vores mange gode projekter.

Nye medarbejdere i telemarketing hos Folkekirkens Nødhjælp får desuden en udførlig introduktion til nødhjælpsarbejdet, samt en fire ugers uddannelse i, hvordan vi arbejder på telefonen – både i forhold til det praktiske, men også det etiske.

Derudover modtager nye som erfarne medarbejdere daglig coaching og feedback, så man hver dag udvikler og dygtiggører sig.

Alle telemarketingmedarbejdere i Folkekirkens Nødhjælp får en fast timeløn, er på overenskomst og modtager ikke provision. 

Hvem ringer vi til?

Folkekirkens Nødhjælp ønsker en bred opbakning, og på den baggrund tilrettelægger vi vores telemarketing arbejde. Vi ringer til personer, der aktivt har interageret med vores organisation, enten via vores hjemmeside eller vores sociale medier.

Derudover ringer vi også til eksisterende støtter for at høre, om der er mulighed og interesse for at øge beløbet på den faste støtte.

Til sidst ringer vi også til tidligere støtter af Folkekirkens Nødhjælp for at høre, om man er interesseret i at blive fast støtte igen.