Bliv klogere på hvervning, den digitale indsamling og meget mere
For at supportere dig bedst muligt inviterer vi til en række fysiske og digitale indsamlingsledermøder, som du kan deltage i efter behov.
Møderækken består af tre fysiske indsamlingsledermøder og tre onlinemøder, som vil gå i dybden med forskellige emner.
Digitale møder
De digitale møder starter alle med en kort generel introduktion til årets sogneindsamling. Efterfølgende har de tre forskellige emner – ” dig, der er ny indsamlingsleder”, ”hvervning” og ”den digitale indsamling”. Undervejs vil der være mulighed for spørgsmål.
De online indsamlingsledermøder vil blive optaget, så har du ikke mulighed for at deltage, kan du se dem på et senere tidspunkt.
Se afholdte indsamlingsledermøder
Fysiske møder
Programmet til de fysiske møder består af en introduktion til indsamlingen, nyheder, kontanter vs. Kontantløs og ”den digitale indsamling”. På de fysiske møder er det også muligt at få 1:1 hjælp og sparring fra andre indsamlingsledere med samme udfordringer.
Vi præsenterer også gæster fra organisationen, som kan fortælle mere om arbejdet ude i verden.
På møderne vil vi selvfølgelig overholde de til den tid gældende corona-restriktioner.
Du kan tilmelde dig lige så mange møder, som du ønsker.
Dagen før møderne modtager du yderligere information og link til deltagelse.
Se også: Derfor samler Danmark ind til Ukraine
Tilmeld dig her
Tidligere online-møder
Se indsamlingsledermøder afholdt i 2022, og download den tilhørende powerpoint-fil.