Hos Folkekirkens Nødhjælp er vores altoverskyggende og vigtigste opgave at hjælpe verdens mest udsatte mennesker med at få en lysere fremtid.
Hvorfor ringer vi?
I flere år har Folkekirkens Nødhjælp haft sin egen telemarketingafdeling, hvor motiverede og engagerede medarbejdere hver dag ringer ud og taler verdens mest udsattes menneskers sag i røret.
Vi tilbyder dig muligheden for at støtte fast via Betalingsservice eller MobilePay Subscriptions. Det er nemlig den faste støtte, der er med til at sikre, at verdens trængende får et godt og langt liv.
Hvem ringer til dig?
I hjertet af Aarhus på Klostertorvet sidder Folkekirkens Nødhjælps telemarketingafdeling.
Vi ringer fra 78762700, så du kan altid genkende, hvis Folkekirkens Nødhjælp har forsøgt at få fat i dig – du er altid mere end velkommen til at ringe tilbage på samme nummer.
Hvis du bliver ringet op af en af vores medarbejdere, vil du møde en person, som er respektfuld, engageret og passioneret, og som altid er klar til at imødekomme dig og dine behov.
Vi er stolte af vores arbejde og stolte af, hvad organisationen repræsenterer, og derfor vil du altid møde en medarbejder over telefonen, som er velinformeret, professionel og venlig.
Alle telemarketingmedarbejdere i Folkekirkens Nødhjælp får en fast timeløn, er på overenskomst og modtager ikke provision.
Hvorfor ringer vi lige til dig?
Folkekirkens Nødhjælp ønsker en bred opbakning, og på den baggrund tilrettelægger vi vores telemarketingarbejde. Vi ringer til personer, der aktivt har interageret med vores organisation, enten via vores hjemmeside eller vores sociale medier.
Derudover ringer vi også til eksisterende støtter for at høre, om der er mulighed og interesse for at øge beløbet på den faste støtte.
Til sidst ringer vi også til tidligere støtter af Folkekirkens Nødhjælp for at høre, om man er interesseret i at blive fast støtte igen.