Støt

Telemarketing

Kontakt med både potentielle og eksisterende medlemmer

Folkekirkens Nødhjælps telemarketing team varetager forskellige opgaver i forbindelse med aktiviteter. De taler verdens fattiges sag i røret og giver samtidig danskerne mulighed for at støtte undertrykte befolkningsgrupper til at få et værdigt liv. Blandt andet tilbyder de, at man kan blive fast donor med et månedligt beløb og på den måde gøre en forskel for verdens fattigste.

Derudover ringer telemarketing til nuværende donorer for at kontrollere, at alle oplysninger er korrekte og for at byde velkommen til Folkekirkens Nødhjælp.

Hvor ringer vi fra?

Folkekirkens Nødhjælps telemarketingkampagne ringer fra vores kontor på Klostertorvet i Aarhus.

Vi ringer hverdage fra kl. 9 til kl. 21.

Vi ringer fra telefonnummer 7876 2700

Læs vores spørgsmål og svar ark

Etik i telemarketing

Folkekirkens Nødhjælp har sammen med andre organisationer under ISOBRO udarbejdet et sæt etiske retningslinjer, som skal sikre, at vores phonere altid optræder professionelt og troværdigt.

Download de etiske retningslinjer her

For at blive oprettet som bidragyder hos Folkekirkens Nødhjælp via Betalingsservice skal man oplyse registrerings- og kontonummer og sit personnummer. 

Folkekirkens Nødhjælp behandler alle oplysninger fortroligt.

Ansvarlig:

Chris Stegemejer Roliggaard
Manager for Face2Face og Telemarketing
[email protected]
50 60 20 57