Støt

Telemarketing

Kontakt med både potentielle og eksisterende medlemmer

Folkekirkens Nødhjælps telemarketing team varetager forskellige opgaver i forbindelse med aktiviteter. De taler verdens fattiges sag i røret og giver samtidig danskerne mulighed for at støtte undertrykte befolkningsgrupper til at få et værdigt liv. Blandt andet tilbyder de, at man kan blive fast donor med et månedligt beløb og på den måde gøre en forskel for verdens fattigste.

Derudover ringer telemarketing til nuværende donorer for at kontrollere, at alle oplysninger er korrekte og for at byde velkommen til Folkekirkens Nødhjælp.

Ansøg her

Hvor ringer vi fra?

Folkekirkens Nødhjælps telemarketingkampagne ringer fra vores kontor på Klostertorvet i Aarhus.

Vi ringer hverdage fra kl. 9 til kl. 21.

Vi ringer fra telefonnummer 8739 1668

Læs vores spørgsmål og svar ark

Bliv phoner

Folkekirkens Nødhjælp tilbyder dig et meningsfyldt job som organisationens stemme over telefonen. Arbejdet består i at kontakte folk, oplyse om vores projekter og på den måde skaffe nye medlemmer eller byde velkommen til eksisterende medlemmer.

Det er et udfordrende, spændende og afvekslende arbejde med fleksible arbejdstider og god løn. Samtigt stiller det store krav til dine talegaver og din evne til at tale med forskellige mennesker.

Etik i telemarketing

Folkekirkens Nødhjælp har sammen med andre organisationer under ISOBRO udarbejdet et sæt etiske retningslinjer, som skal sikre, at vores phonere altid optræder professionelt og troværdigt.

Download de etiske retningslinjer her

For at blive oprettet som bidragyder hos Folkekirkens Nødhjælp via Betalingsservice skal man oplyse registrerings- og kontonummer og sit personnummer. 

Folkekirkens Nødhjælp behandler alle oplysninger fortroligt.